Julkaistu 15.08.2017

ASK! kehittää strategista osaamista kokeilujen kautta

Tekes innovoi ASK! Kysymme ja kokeilemme -työkalun kehittääkseen strategista osaamistaan ketterien kokeilujen avulla.

Työpaikka

Tekes

Uudistumiskysymys

”Miten hyödynnämme ja kehitämme strategista osaamistamme asiakkaan eduksi?”

Työkalun nimi

ASK! Kysymme ja kokeilemme

Kenelle?

Kaikille työntekijöille, asiakkaille ja sidosryhmille.

Työkalun kuvaus

”Päätimme, että johto määrittelee muutaman strategisen kysymyksen muutostilanteeseemme liittyen. Kysymme kysymyksiä henkilöstöltä, asiakkailta ja  sidosryhmiltä eri kanavia hyödyntäen ja kohderyhmäkohtaisesti.

Käynnistämme ideoista ja vastausvaihtoehdoista ketteriä kokeiluja. Muodostamme kokeilujen toteutusta varten poikkiosaamisryhmiä, joissa hyödynnetään rajat ylittäen erilaisia osaamisia. Johto on tiiviisti mukana koko prosessin ajan.”

Avainsanat

  • strateginen johtaminen
  • asiakas- ja työntekijäkokemus
  • kokeilut

Haluatko tietää lisää? Ota yhteyttä

Maarit Lahtonen, maarit.lahtonen(at)tekes.fi

Mistä on kyse?