Julkaistu 15.08.2017

Kumppania edistää verkostoitumista

Kumppanian kehittämä Heimon Intohimokartta -työkalu auttaa pientä yritystä kasvamaan verkostomaisesti.

Työpaikka

Kumppania Oy

Uudistumiskysymys

”Kuinka kasvaa verkostomaisesti samalla halliten luottamusta, vaalien laatua, tehden tuloksellista työtä ja kehittäen Kumppanian brändiä?”

Työkalun nimi

Heimon Intohimokartta

Kenelle?

Ihmisille, jotka tekevät verkostossamme bisnestä.

Työkalun kuvaus

”Piirrämme ja rakennamme verkostomme visuaalisen osaamis- ja intohimokartan. Kartoitamme, mitä olemassa olevassa Kumppaniassa osataan jo nyt.

Huomaamme näin, mitä intohimosektoreita meillä on ja mietimme, miten olemme asiakkaille ja yhteiskunnille jo nyt hyödyksi. Mitkä ovat vision mukaiset intohimo-, osaamis- ja hyötymantereet, joille olemme menossa, ja mitä osaamista meiltä sille matkalle puuttuu? Hyödynnämme James Collinsin siilikonseptia verkoston määrittelyssä ja kuvaamisessa.”

Avainsanat

  • intohimoinen tekeminen
  • luottamus
  • kumppanuus

Haluatko tietää lisää? Ota yhteyttä

Leena Roskala, leena.roskala(at)kumppania.fi

Mistä on kyse?