Julkaistu 15.08.2017

Kysteri panostaa laadun mittaukseen

Miten tuottaa parempaa terveyttä ja hyvinvointia asiakkaille? Kysteri kehitti työkalun, joka tuottaa reaaliaikaista tietoa asiakkaiden tyytyväisyydestä ja henkilöstön hyvinvoinnista.

Työpaikka

Kysteri

Uudistumiskysymys

”Miten turvataan henkilöstön osaaminen, kun toimintatavat muuttuvat entistä asiakaslähtöisemmiksi?”

Työkalun nimi

Laatu- ja vaikuttavuusmittaus

Kenelle?

Työpaikan päätöksentekijöille, työntekijöille ja asiakkaille.

Työkalun kuvaus

”Tarvitsemme jatkossa päätöstemme tueksi reaaliaikaista tietoa asiakastyytyväisyydestä ja henkilöstön hyvinvoinnista. Nykyään toimintaamme arvioidaan pääsääntöisesti määrän ja kustannusten näkökulmasta, mutta jatkossa tarvitsemme tietoa myös toimintamme laadusta ja vaikuttavuudesta. Tarvitsemme tietoa esimerkiksi siitä, miten voimme tuottaa parempaa terveyttä ja hyvinvointia asiakkaillemme. Aiomme laatia jatkuvaan seurantaan laatu- ja vaikuttavuusmittaukset.”

Avainsanat

  • asiakaslähtöisyys
  • kilpailuun varautuminen
  • vaikuttavuus

Haluatko tietää lisää? Ota yhteyttä

Eija Peltonen, eija.peltonen(at)kuh.fi

Mistä on kyse?