Yhteiskunnallisen markkinoinnin verkostotapaaminen

Yhteiskunnallinen markkinointi on lyönyt itseään hienosti läpi parin viime vuoden aikana. Tule maksuttomaan verkostotapaamiseen kuulemaan ja keskustelemaan kiinnostavasta ja innostavasta aiheesta.

Ajankohtaisina asioina kuullaan esimerkiksi Omnian koulutuksen ja Sitran vaikuttavuusinvestoimisen kuulumisia. Tapahtumassa pohditaan myös vaikuttavuuden mallintamista, joka puhututtaa vaikuttavuuden terävöittämisen ohella. Yhteiselle keskustelulle on varattu aikaa.

Alustajina ja keskustelijoina muun muassa:

Jonna Heliskoski, markkinointijohtaja, Suomen kansallismuseo ja tohtorikoulutettava, Hanken School of Economics;
Sari Kunnas, kouluttaja, Omnia;
Sari Rautio, johtava asiantuntija, Sitra;
Riina Kopola, projektikoordinaattori, Sitra;
Matleena Eemola, projektikoordinaattori, Suomen Syöpäyhdistys.

Info

Kenelle

Yhteiskunnallisen markkinoinnin verkosto tarkoittaa käytännössä kaikkia aiheesta kiinnostuneita ja sen parissa toimivia.

Yhteiskunnallisen markkinoinnoin Innokylän työtilaan pääset tästä.

Sitra, SOSTE ja RAY järjestivät vuosi sitten keväällä yhteiskunnallisen markkinoinnin koulutuskokeilun, johon osallistui 15 yritysten, julkishallinnon tai järjestöjen hanketta. Tutustu kokeilun tuloksiin täältä.

Mistä on kyse?