Siirry suoraan sisältöön

Julkaistu 15.04.2013

Matalan kynnyksen palvelumalli perusturvan palvelualueella

Ylöjärven terveyskioski on ollut onnistunut avaus matalan kynnyksen palvelumuodosta. Terveyskioskin jatkotutkimuksen tehtävänä oli tutkia terveyskioskin asiakasryhmiä, palvelutarpeita sekä asiakasvirtojen ohjautumista. Tarkoituksena oli tukea terveyskioskin ja matalan kynnyksen palvelumallin kehittämistä.

Julkaisun perustiedot

Otsikko

Matalan kynnyksen palvelumalli perusturvan palvelualueella

Alaotsikko

Ylöjärven terveyskioskin jatkotutkimus

Tekijät

Anna-Aurora Kork, Jarmo Vakkuri

Julkaisupaikka

Tampere

Julkaisuvuosi

2013

Julkaisija

Tampereen yliopisto, johtamiskorkeakoulu

Sivumäärä

24 s.

Aihe

TERVEYDENHUOLTO, TERVEYDENHUOLTOPALVELUT, KUNTAPALVELUT, YLÖJÄRVI, JULKINEN HALLINTO, TERVEYSKIOSKI

Mistä on kyse?