EK: Vähähiilisyyden hyödyt konkretisoituvat asiakkaalle

Vähähiilinen liiketoiminta on yrityksille mahdollisuus saavuttaa kustannushyötyjä ja erottautua markkinoilla perinteisistä, ympäristöä enemmän kuormittavista ratkaisuista, kirjoittaa EK:n cleantech-asiantuntija Tuuli Mäkelä.
Kuva: EK

Kirjoittaja

Tuula Sjöstedt

Asiantuntija, Viestintä ja yhteistyösuhteet, Sitra

Julkaistu

Vähähiilinen liiketoiminta on yrityksille mahdollisuus saavuttaa kustannushyötyjä ja erottautua markkinoilla perinteisistä, ympäristöä enemmän kuormittavista ratkaisuista, kirjoittaa EK:n cleantech-asiantuntija Tuuli Mäkelä.

Kirjoittaja

Tuula Sjöstedt

Asiantuntija, Viestintä ja yhteistyösuhteet, Sitra

Julkaistu

Mistä on kyse?