archived
Arvioitu lukuaika 1 min
Tämä sivu on arkistoitu ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa

Musti ja Mirri panostaa sisäiseen palveluun

Musti ja Mirri ideoi Sisäisen Palvelun Parantaminen -työkalun kehittääkseen sisäistä asiakaspalveluaan.

Julkaistu

Työpaikka

Musti ja Mirri

Uudistumiskysymys

”Kuinka hyödyntää sisäisen asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksia oman organisaation asiakaspalvelun parantamiseen?”

Työkalun nimi

Sisäisen Palvelun Parantaminen

Kenelle?

Myymälähenkilökunnalle, toimihenkilötiimeille ja esimiehille.

Työkalun kuvaus

”Julkistamme tiimien sisäiset asiakastyytyväisyystulokset vuosineljänsittäin. Perustamme Yammer-ryhmän asiakastyytyväisyystulosten läpikäyntiin. Tiimien vetäjät käyvät tulokset läpi oman tiiminsä kanssa ja viestivät jatkosuunnitelmat Yammeriin koko henkilökunnan nähtäväksi. Otamme lisäksi käyttöön sparrausparit myymälöistä tiimeittäin, jolloin tiimien vetäjät hakevat itselleen sparrausparin sisäisistä asiakkaista.

Sparrauksella saadaan parempi kuva tarjolla olevista sisäisistä palvelusta, mahdollisista ongelmakohdista ja opitaan toisilta. Palkitsemme onnistuneita tiimejä ja useamman kehun keränneitä kollegoita.”

Haluatko tietää lisää? Ota yhteyttä

Juhana Lamberg, juhana.lamberg(at)mustijamirri.fi

Mistä on kyse?