Live
ESMA-konferenssi: Yhteiskunnallinen markkinointi vaikuttavuuden työkaluna

ESMA-konferenssi: Yhteiskunnallinen markkinointi vaikuttavuuden työkaluna

  • 22.09.2016 klo 08:00—23.09.2016 klo 18:00
  • EspooLisätietoja ja ilmoittautumiset: wsmconference.com/espoo-2016

Yhteiskunnallinen markkinointi tarjoaa kustannustehokkaita, vaikuttavia ja kestäviä ratkaisuja. Maailmalla sen avulla on onnistuttu vähentämään nuorten tupakointia, lisäämään kondomin käyttöä ja vähentämään alkoholista johtuvia liikennekuolemia sellaisissa ryhmissä, joita on vaikea tavoittaa pe­rinteisin keinoin. Yhteiskunnallisen markkinoinnin tavoitteena on muutos, josta hyötyvät sekä yksittäiset ihmiset että koko yhteisö.

Tähän lähestymistapaan perehdytään syvällisesti Euroopan yhteiskunnallisen markkinoinnin järjestön ESMAn konferenssissa Espoossa 22.-23.9.2016. Aiheesta alustaa muun muassa alan kansainvälinen huippu, professori Jeff French (UK), joka on maailmalla tunnettu ja tunnustettu yhteiskunnallisen markkinoinnin ja käyttäytymisen muutoksen asiantuntija.

ESMA (European Social Marketing Association) järjestää konferenssin yhdessä suomalaisten yhteistyökumppaniensa Aalto-yliopiston, Sitran, RAY:n ja Espoon kaupungin kanssa.

Lue lisää yhteiskunnallisesta markkinoinnista

Tietoisuuden lisääminen yhteiskunnallisen markkinoinnin työkaluista on osa Sitran Vaikuttavuusinvestoiminen-avainalueen työtä. Vaikuttavuusinvestoinnit (engl. Impact investing) kohdistuvat useimmiten palveluun tai toimintaan, joilla tavoitellaan hyvinvointia sekä yksilön että yhteiskunnan tasolla.  Lisätietoja vaikuttavuusinvestoimisesta

Mistä on kyse?