archived
Arvioitu lukuaika 1 min
Tämä sivu on arkistoitu ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa

Irtoa hetkeksi arjesta – nyt tarvitaan villejä ideoita!

Massapalvelut eivät riitä, kun omasta hyvinvoinnistaan kiinnostuneet kuluttajat yrittävät elää täyttä elämää. Osallistu innovoivaan aivoriiheen, jossa metsästetään uudenlaisia palveluliiketoiminnan muotoja maaseudusta innostuneille kuluttajaryhmille.

Julkaistu

Massapalvelut eivät riitä, kun omasta hyvinvoinnistaan kiinnostuneet kuluttajat yrittävät elää täyttä elämää. Mikä vetoaisi WLAN-vaeltajiin, maalla harrastajiin, tyylikkäisiin hidastajiin, ekoturisteihin ja agrieläkeläisiin?

Osallistu innovoivaan aivoriiheen, jossa metsästetään uudenlaisia palveluliiketoiminnan muotoja maaseudusta innostuneille kuluttajaryhmille.   

Tämän linkin takaa löytyvään verkkohaastatteluun voi kuka tahansa käydä kertomassa oman palveluliiketoimintaideansa sekä myös kommentoimassa ja arvioimassa muiden jättämiä ideoita.   

Verkkoalustalle tulleita palveluliiketoimintaideoita työstetään eteenpäin pohjoismaisten kauppatieteiden opiskelijoiden voimin palvelumuotoilutyöpajassa 4.11.2011. Lisäksi liiketoimintaideat viedään impulssina Maamerkit-ohjelman maaseutupolitiikan toimijoille suunnattuun Älykäs kasvu -työpajaan tammikuussa 2011.  

Nyt on sinun mahdollisuutesi vaikuttaa maaseudun tulevaisuuteen! Pidäthän kiirettä, sillä verkkohaastattelu on auki vain 31.10 saakka.

Sitran Maaseudun merkityksistä nimensä saaneessa Maamerkit-ohjelmassa (2010-2014) tunnistetaan maaseutuun kohdistuvaa kysyntää ja sen muutosta. Ohjelmassa tehdään kokeiluja arjen paikallisissa ympäristöissä ja vauhditetaan uutta liiketoimintaa.

Mistä on kyse?