Aamuharppaus

Miltä näyttää kuluttamisen tulevaisuus? Aamuharppaus-tilaisuudet herättelevät kuluttajakäyttäytymisen uusiin tuuliin.

MISTÄ ON KYSE?

Aloita aamusi kevyellä aamiaisella, mielenkiintoisilla alustuksilla, keskustelulla ja verkostoitumisella!  Aamuharppaus on noin kuukausittain tapahtuva kuluttajakäyttäytymisen uusia tuulia luotaava aamiaistilaisuus.

Aamuharppaus herättelee. Onko kuluttajakäyttäytyminen muutoksessa vai onko kaikki nähty ennenkin? Onko brändien valta murtunut? Tuleeko kuluttajista vastuullisempia? Kuinka pieniksi kuluttajasegmentit fragmentoituvat? Aihe vaihtuu kerrasta toiseen, tuomme paikalle keskustelemaan asiantuntijoita ja provokaattoreita sekä Suomesta että ulkomailta. Toukokuussa 2017 kuulimme mm. Ikean, Fiskarsin ja Alice Labsin edustajia.

Tilaisuudet on tarkoitettu erityisesti markkinoinnin ja tuotekehityksen ammattilaisille. Tavoitteena on tarjota uusia ajatuksia omien asiakkaiden ymmärtämiseen ja liiketoiminnan kehittämiseen.

Aamuharppauksia pidetään syksyllä 2017 ja keväällä 2018. Toimintaa ohjaa ohjausryhmä, jonka jäseniä ovat toimitusjohtaja Oskar Korkman, professori Pirjo Laaksonen, Reiman markkinointijohtaja Anu Syrmä ja toiminnanjohtaja Leo Stranius.

Tilaisuudet ovat kaikille avoimia mutta niihin on ilmoittauduttava etukäteen rajallisen tilan sekä ruokahävikin välttämisen takia. Jos haluat varmistaa, että saat kutsun seuraavaan Aamuharppaukseen, laita viestiä Matille, mai@sitra.fi

AJANKOHTAISTA

Pinnalla nyt.

OTA YHTEYTTÄ

Kysy, kerro, kommentoi!

Mistä on kyse?