Aamuharppaus

Miltä näyttää kuluttamisen tulevaisuus? Aamuharppaus-tilaisuudet herättelivät kuluttajakäyttäytymisen uusiin tuuliin.

MISTÄ ON KYSE?

Aloita aamusi kevyellä aamiaisella, mielenkiintoisilla alustuksilla, keskustelulla ja verkostoitumisella!  Aamuharppaus oli noin kuukausittain tapahtuva kuluttajakäyttäytymisen uusia tuulia luotaava aamiaistilaisuus.

Aamuharppaus herättelee. Onko kuluttajakäyttäytyminen muutoksessa vai onko kaikki nähty ennenkin? Onko brändien valta murtunut? Tuleeko kuluttajista vastuullisempia? Kuinka pieniksi kuluttajasegmentit fragmentoituvat? Aihe vaihtui kerrasta toiseen, toimme paikalle keskustelemaan asiantuntijoita ja provokaattoreita sekä Suomesta että ulkomailta. Toukokuussa 2017 kuulimme mm. Ikean, Fiskarsin ja Alice Labsin edustajia.

Tilaisuudet oli tarkoitettu erityisesti markkinoinnin ja tuotekehityksen ammattilaisille. Tavoitteena oli tarjota uusia ajatuksia omien asiakkaiden ymmärtämiseen ja liiketoiminnan kehittämiseen.

Aamuharppauksia pidettiin syksyllä 2017 ja keväällä 2018. Toimintaa ohjasi ohjausryhmä, jonka jäseniä olivat toimitusjohtaja Oskar Korkman, professori Pirjo Laaksonen, Reiman markkinointijohtaja Anu Syrmä ja toiminnanjohtaja Leo Stranius.

Tilaisuudet olivat kaikille avoimia. Jos haluat varmistaa, että saat kutsun seuraavaan Aamuharppaukseen, laita viestiä Saaralle.

AJANKOHTAISTA

Pinnalla nyt.

OTA YHTEYTTÄ

Kysy, kerro, kommentoi!

Mistä on kyse?