Live Aamuharppaus Sitrassa 27.3. - Merkityksellinen mainonta
show hide

Aamuharppaus Sitrassa 27.3. - Merkityksellinen mainonta

Miten ja milloin asiakkaat välittävät vastuullisuudesta? Miten merkityksellisyys heitetään kehiin viestinnässä? If things don't change you're not pushing hard enough!

Tule kuulemaan Mr. Goodvertising Thomas Kolsteria tiistaina 27.3.! Aiheena merkityksellinen mainonta ja mainonnan lisäarvo.

Thomas näyttää mihin markkinointi ja brändit ovat menossa sekä antaa konkreettisia työkaluja ja neuvoja siihen, kuinka kestävyys on iso juttu!

Is the marketing industry at all ready for the change happening? SDGs, doing good, sustainability, purpose are all buzz words that have moved center stage from boardrooms to supermarket shelves. But how do you turn lofty words and ambitions into value? Goodvertising is a movement to change marketing and brands into a force for good. Thomas will show where the Goodvertising movement is heading, share some of his new work plus give you concrete tools and advice on how to make sustainability matter!

Tilaisuus on maksuton ja se on suunnattu erityisesti kuluttajamarkkinoilla toimiville yrityksille.

Tilaisuuden kieli on englanti. Ilmoittauduthan viimeistään 22.3., koska paikkoja on rajoitetusti.

Tervetuloa mukaan!

Katso tapahtuman tallenne täältä.

Ohjelma/Programme

8.30

Aamiaista tarjolla

9.00

Welcome

Markus Terho, Sitra

9.05

How to make sustainability tick for your customers

Mr. Goodvertising Thomas Kolster

10.00

Verkostoitumista

10.30

Tilaisuus päättyy

Mistä on kyse?