Live
Asiakaskokemuksen huippuosaaja – palvelumuotoilu koulutus
Kutsuvierastilaisuus

Asiakaskokemuksen huippuosaaja – palvelumuotoilu koulutus

Sitran järjestää koulutuskokonaisuuden, jossa syväsukelletaan asiakaskokemuksen ja palvelumuotoilun maailmaan.

  • 26.09.2018 klo 09:00 - 05.10.2018 klo 12:30
  • Sitra

Palvelumuotoilun avulla luodaan selkeitä, suoraviivaisia palveluprosesseja ja mahdollistetaan asiakaslähtöiset palvelukokonaisuudet. Suomi on yksi palvelumuotoilun pioneerimaista, ja monet kaupungit, kunnat, virastot sekä ministeriöt ovat jo usean vuoden ajan tukeutuneet palvelumuotoiluun toimintoja kehittäessään.

Koulutus tarjoaa mahdollisuuden oppia palvelumuotoilun perusteita ja kuulla julkiselle sektorille relevantteja case-esimerkkejä. Koulutuspäivät sisältävät luentoja, osallistavia harjoituksia ja inspiroivia puhujia eri organisaatioista. Kouluttajina toimivat palvelumuotoilutoimisto Hellonin huippuasiantuntijat, joilla on runsaasti kokemusta erityisesti julkisen sektorin palvelukehityksestä.

Päivien aikana on mahdollisuus vaihtaa ajatuksia sekä saada oppia ja vertaistukea, miten palvelukehitykseen liittyviä pulmia on ratkaistu muualla.

Koulutus on suunnattu Hyvinvoinnin palveluoperaattori -avainalueen keskeisille julkisen sektorin yhteistyötahoille.

Tiivistelmä koulutuksen materiaaleista:

You need to accept statistics-cookies to display content from Slideshare

Open cookie settings

Sitran palvelumuotoilukoulutuksen materiaali 29.9.- 5.10.2018 from Sitra / Hyvinvointi

Mistä on kyse?