Miten palveluja kehitetään asiakasnäkökulmasta? Miten lisään käytännön asiakasymmärrystä? Mikä ihmeen palvelupolku ja pitäisikö minun yrittäjänä tietää siitä jotain? Kasvattavatko nämä asiat liikevaihtoani ja asiakkaideni tyytyväisyyttä? Miten tätä tehdään ihan oikeasti?
Kasvunvara-työpajassa työstetään yrityksen kehittämishaasteita juuri valmistuneen Kasvunvara-työkirjan antamien ajatusten pohjalta. Kasvunvara-työkirja sisältää käytännön työvälineitä, joiden avulla yritytykset voivat kehittää asiakasymmärrystään ja rakentaa käyttäjälähtöisiä palvelupolkuja. Kirjan taustalla on palvelumuotoiluajattelua, joka on tuotu arkea lähellä oleviksi asioiksi. Kirja antaa uusia tapoja ajatella ja tuottaa asiakasarvoa.
Työpaja on tarkoitettu pienyrittäjille, heille palveluja tuottaville asiantuntijoille ja sidosryhmille.
Ohjelma
9.30 Aamukahvi
9.45 Tervetuloa, kehitysjohtaja Pentti Meriläinen, ProAgria Keskusten Liitto
10.00 Asiakasymmärryksen vahvistaminen – miten käytän asiakaskortteja ja mitä kokemuskartta tuo tullessaan?
11.15 Miten palveluja voidaan kehittää kestävästi?
12.00 Lounas
12.45 Palvelupolku asiakkaan arvon tuottajana – millainen on nykyinen palvelupolkuni ja miten sitä voi parantaa?
14.15 Iltapäiväkahvi
14.30 Haastavat asiakastilanteet
Yhteenveto ja jatkotoimet
15.30 Tilaisuus päättyy.
Päivän vetäjinä toimivat palvelumuotoilun asiantuntija Juha Ruuska ja ProAgria Keskusten Liiton kehitysjohtaja Pentti Meriläinen
Tilaisuus on maksuton ja lounas omakustanteinen. Kerro erikoisruokavaliotoiveesi ilmoittautumisen yhteydessä.
Tilaisuuteen mahtuu 14.11. mennessä 35 ensin ilmoittautunutta.
Järjestäjät: ProAgria Keskusten Liitto ja ProAgria Kainuu ja ProAgria Oulu, yhteistyössä mukana Sitra.
Lisätietoja
Pentti Meriläinen, puh. 020 747 2483, etunimi.sukunimi@proagria.fi
Soili Hypen, puh. 040 776 4290, etunimi.sukunimi@proagria.fi
Mervi Koukka, puh. 045 657 8701, etunimi.sukunimi@proagia.fi