Kestävien ratkaisujen SHIFT-markkinointimalli

Mikä on paras tapa markkinoida ekologisesti kestäviä ratkaisuja? Mitkä ovat uusien ratkaisujen omaksumisen haasteet?

Tervetuloa tutustumaan tuoreeseen SHIFT-markkinointimalliin, joka opastaa ekologisesti kestävien tuotteiden, palveluiden ja käytänteiden markkinoinnissa. Professori Kate White (University of British Columbia, Vancouver) on tehnyt laajan katsauksen siihen, mitä kuluttajatutkimus oikeasti tietää ekologisesti kestävien ratkaisujen ostamisesta ja omaksumisesta. Tältä pohjalta hän on kehittänyt työkalun, jolla markkinoija voi ratkaisun vahvuuksiin ja kuluttaja-adoption esteisiin perustuen etsiä parhaat argumentit, joita käyttää.

Saapumalla paikalle pääset kuulemaan käytännönläheisen yhteenvedon uusimmista tutkimustuloksista sekä tutustumaan uuteen työkaluun, jonka käytön voit aloittaa vaikka heti!

Tarjolla on kevyttä aamiaista klo 8.30 alkaen. Tilaisuus on maksuton ja sen kieli on englanti.

Tilaisuus on suunnattu kaikille aiheesta kiinnostuneille, erityisesti kuluttajamarkkinoilla toimiville yrityksille ja yhteiskunnallisille markkinoijille.

Ota yhteyttä

Johtava asiantuntija, Liiketoiminnan kehitys, Sitra

+358 (294) 618 295

matti.aistrich@sitra.fi

Projektijohtaja, Resurssiviisas kansalainen , Sitra

+358 (294) 618 261

markus.terho@sitra.fi

Mistä on kyse?