Live
Toivotaan, toivotaan – vai tehdäänkö fiksummin vaikuttavuutta?
tapahtumat

Toivotaan, toivotaan – vai tehdäänkö fiksummin vaikuttavuutta?

Haluatko tehdä vaikuttavaa työtä ja saada aikaan tulosta? Haluatko edistää yhteiskunnallista muutosta? Onko tavoitteenasi vaikuttaa kohderyhmän käyttäytymiseen?

Näillä kysymyksillä aloitimme yhteiskunnallisen markkinoinnin vuoden tammikuussa. Tule jatkamaan keskustelua, jakamaan kokemuksia ja oppimaan lisää.

Seminaarissa kuulemme yhteiskunnallisen markkinoinnin koulutuskokeilusta saatuja oivalluksia ja oppeja järjestöjen kertomana. Lisäksi keskustelemme siitä, millaisia asioita tulisi ottaa huomioon, kun vaikuttavuustyötä ja -hankkeita halutaan tehdä älykkäämmin – kirkas muutostavoite edellä.

Ohjelma:

12.30 Kahvit
13.00 Tervetuloa / Mika Pyykkö, Sitra

Vaikuttavuustyön terävöittäminen – tavoitteet ja tekeminen kohtaamaan yhteiskunnallisen markkinoinnin avulla  / Jonna Heliskoski, Hanken

RAY:n avustuslinjaukset tukemassa vaikuttavan toiminnan aikaansaamista / Elina Varjonen, RAY

Happihyppelyä: Kahvikuppien täydentäminen ja verkostoitumista
14.30  Mistä muutos syntyy? Koulutuskokeilussa saatuja oppeja: hankkeiden pitchauksia ja sparrauspaneeli
 
Keskustelua
15.30 Tilaisuus päättyy
 
Ilmoittautuminen tilaisuuteen täällä.

 

Sitra, Soste ja RAY yhteistyössä Hankenin, Aalto yliopiston ja Espoon kaupungin asiantuntijoiden kanssa järjestävät tänä keväänä yhteiskunnallisen markkinoinnin koulutusta. Mukana on 15 kokenutta toimijaa, jotka haluavat vielä enemmän vaikuttavuutta.  Lisäksi ensi syksynä (22.-23.9.2016) Suomessa järjestetään yhteiskunnallisen markkinoinnin kansainvälinen ESMA-konferenssi, johon tulee osallistujia eri puolilta Eurooppaa.
 

Yhteiskunnallisesta markkinoinnista voit lukea lisää seuraavissa blogiteksteissä:

Mikä ihmisiä motivoi – siis oikeasti? Viisi pointtia yhteiskunnallisesta markkinoinnista
Muutos mielessä – yhteiskunnallinen markkinointi mahdollistajana
Segmentoinnilla asiakkaan iholle
Yhteiskunnallinen markkinointi voimistuu Suomessa

 

 

 

Mistä on kyse?