Haluatko tehdä vaikuttavaa työtä ja saada aikaan tulosta? Haluatko edistää yhteiskunnallista muutosta? Onko tavoitteenasi vaikuttaa kohderyhmän käyttäytymiseen?
Näillä kysymyksillä aloitimme yhteiskunnallisen markkinoinnin vuoden tammikuussa. Tule jatkamaan keskustelua, jakamaan kokemuksia ja oppimaan lisää.
Seminaarissa kuulemme yhteiskunnallisen markkinoinnin koulutuskokeilusta saatuja oivalluksia ja oppeja järjestöjen kertomana. Lisäksi keskustelemme siitä, millaisia asioita tulisi ottaa huomioon, kun vaikuttavuustyötä ja -hankkeita halutaan tehdä älykkäämmin – kirkas muutostavoite edellä.
Ohjelma:
Vaikuttavuustyön terävöittäminen – tavoitteet ja tekeminen kohtaamaan yhteiskunnallisen markkinoinnin avulla / Jonna Heliskoski, Hanken
RAY:n avustuslinjaukset tukemassa vaikuttavan toiminnan aikaansaamista / Elina Varjonen, RAY
Sitra, Soste ja RAY yhteistyössä Hankenin, Aalto yliopiston ja Espoon kaupungin asiantuntijoiden kanssa järjestävät tänä keväänä yhteiskunnallisen markkinoinnin koulutusta. Mukana on 15 kokenutta toimijaa, jotka haluavat vielä enemmän vaikuttavuutta. Lisäksi ensi syksynä (22.-23.9.2016) Suomessa järjestetään yhteiskunnallisen markkinoinnin kansainvälinen ESMA-konferenssi, johon tulee osallistujia eri puolilta Eurooppaa.
Yhteiskunnallisesta markkinoinnista voit lukea lisää seuraavissa blogiteksteissä:
Muutos mielessä – yhteiskunnallinen markkinointi mahdollistajana