Aamuharppaus Sitrassa 18.4. – Uusiutuminen

Miten ison firman markkinointi käännetään uuteen uskoon? Kuinka yrityksestä tehdään läpinäkyvä? Miten sidosryhmät voivat auttaa tuotekehityksessä?

Kutsumme sinut ke 18.4. klo 9 – 10 Aamuharppaus-aamiaistilaisuuteen, jossa aiheena on uudistuminen: miten yritys, sen markkinointi, tuotteet ja toimintatavat saadaan muuttumaan. Tiiviissä paketissa saamme oppeja ja ajatuksia Nesteeltä, Goodiolta ja professori Minna Halmeelta Aalto-yliopistosta.

Ennen tilaisuuden alkua, klo 8.30 alkaen, on tarjolla kevyt aamiainen.
Esitysten jälkeen on mahdollisuus keskustella ja verkostoitua klo 10.30 saakka.

Aamuharppaus on maksuton ja se on suunnattu erityisesti kuluttajamarkkinoilla toimiville yrityksille.

Tilaisuuden kieli on suomi.

Ilmoittauduthan viimeistään 13.4., koska paikkoja on rajoitetusti.

Ohjelma

8.30

Aamiaista tarjolla

9.00

Tervetuloa

Markus Terho, projektijohtaja, Sitra

9.05

Radikaali läpinäkyvyys yrityksen ytimessä

Taru Pilvi, kehitysjohtaja, Goodio

9.15

Miten hyödynnät sidosryhmiä vastuullisten tuotteiden yhteiskehittämisessä: Kokemuksia eurooppalaisista yrityksistä

Minna Halme, professori, Aalto-yliopisto

9.35

Suuren yrityksen brändimuutos rationaalisesta emotionaalisempaan ja merkityksellisempään

Sirpa Tuomi, markkinointijohtaja, Neste

10.00

Verkostoitumista

10.30

Tilaisuus päättyy

Tervetuloa mukaan!

Ota yhteyttä

Johtava asiantuntija, Liiketoiminnan kehitys, Sitra

+358 (294) 618 295

matti.aistrich@sitra.fi

Projektijohtaja, Resurssiviisas kansalainen , Sitra

+358 (294) 618 261

markus.terho@sitra.fi

Mistä on kyse?