Fokuksessa kuluttajien arjen teot: tervetuloa pohtimaan kuluttajaymmärrystä ja yritysten toimia. Uudet tavat luovat uusia liiketoimintamahdollisuuksia ja ohjaavat markkinoita uuteen asentoon!

Puhujina huonekalujätti IKEAn senior communications specialist Annika Stubbe, tutkimusjohtaja, dosentti Arto O. Salonen, tutkija Pirkko Madetoja Helsingin kaupunginmuseosta sekä Sitran johtava asiantuntija Anu Mänty. Paneelin jälkeen on mahdollisuus verkostoitua ja keskustella aiheesta lisää.

Ennen tilaisuuden alkua, klo 8.30 alkaen, on tarjolla kevyt aamiainen. Tilaisuus on maksuton ja se on suunnattu erityisesti kuluttajamarkkinoilla toimiville yrityksille. Tilaisuuden kieli on suomi.

Lisätietoja Aamuharppaus-tapahtumasarjasta täältä.

Esitykset 14.9.2017:

Anu Mänty, Sitra: Tervetuloa Aamuharppaukseen

Annika Stubbe, IKEA: Vastuullisuus – tutkimus kohtaa käytännön

Arto O. Salonen: Merkityksellisyys ohjaa kuluttajan valintoja

Pirkko Madetoja: Miten helsinkiläisen arki on muuttunut?

 

Ohjelma

8.30 Aamiaista tarjolla
9.00 Tervetuloa, Kestävän arjen teot, Anu Mänty, Sitra
9.05 IKEA Suomi: Vastuullisuus – tutkimus kohtaa käytännön,  Annika Stubbe, IKEA
9.30 Merkityksellisyys ohjaa kuluttajan valintoja, Arto O. Salonen
9.50 Miten helsinkiläisen arki on muuttunut?, Pirkko Madetoja, Helsingin Kaupunginmuseo
10.00 Verkostoitumista
10.30 Tilaisuus päättyy

Ota yhteyttä

Johtava asiantuntija, Liiketoiminnan kehitys, Sitra

+358 (294) 618 295

matti.aistrich@sitra.fi

Projektijohtaja, Resurssiviisas kansalainen , Sitra

+358 (294) 618 261

markus.terho@sitra.fi

Mistä on kyse?