Arvioitu lukuaika 1 min

Julkishallinnon johtamisohjelman yhteisöllisen viestinnän konsepti

Aktiivisella ja vuorovaikutteisella viestinnällä ja jatkuvalla keskustelulla sidosryhmien kanssa voidaan saada toteutusvoimaa uudistumiseen. Yhdessä työskentelyssä ideat jalostuvat kokeiluhankkeiksi ja kokeiluhankkeiden tulokset uusiksi sovelluksiksi jossakin toisaalla.

Julkaistu

Aktiivisella ja vuorovaikutteisella viestinnällä ja jatkuvalla keskustelulla sidosryhmien kanssa voidaan saada toteutusvoimaa uudistumiseen. Yhdessä työskentelyssä ideat jalostuvat kokeiluhankkeiksi ja kokeiluhankkeiden tulokset uusiksi sovelluksiksi jossakin toisaalla. Tämän kokemuksellisen oppimisen myötä on mahdollista synnyttää uutta suomalaista johtamisajattelua sekä rakentaa dialogia yksityisen ja julkisen sektorin johtamisen välille, joita erottaa johtamisvälineet, ei ehkä niinkään johtajuus. Kehittäessään uusia toimintatapoja ja uudenlaista johtajuutta ohjelma antoi Aalto-yliopiston Taideteollisen korkeakoulun Media Labin tutkija Jarno M. Koposelle tehtäväksi suunnitella ohjelmalle yhteisöllisen viestinnän konseptin. Raportti sisältää hyödyllistä tietoa niille kaikille, jotka haluavat viestiä sosiaalisessa mediassa.

Julkaistu

Mistä on kyse?